Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

2012.09.22.
13:29

Írta: kielegitettnoket

Kedves Kielégítő

ez volt a megszólítás annak a kételkedő, de kísérletező kedvű nőnek a levelében, aki Gabinak nevezte magát. 

"Nem hiszek az egészben, a kapcsolat és dugás nélküli orgazmusban, ez valami lúzer férfiszöveg. Szánalmas. Viszont semmi vesztenivalóm. A csávók is lúzerek, akkikkel a szex reményében randizok, de velük az is eltart egy ideig, amíg rátérünk a lényegre. Semmi kedvem azokhoz a körökhöz, hogy eljátsszuk, hogy mást is akarunk. A kórházban mindenki meg akar dugni, ott viszont a belterjesség miatt nem akarok semmit. Adok magamnak (és neked) 10 percet, de semmilyen ismeretlen helyre nem megyek. Mondom a címet, az ajtót nyitva hagyom a megjelölt időben 3 percre. Bejössz, veled szemben leszek a kanapén, meztelenül. Egy szó nélkül kezdj el nyalni, és lássuk, milyen vagy. Ha összezárom a lábaimat, akkor nem jó, lépj le! Régen nem volt jó szex élményem. Nem tudom, milyen lesz ez az egész - és azt is csak tőled tudom, hogy jó vagy. Ezt majd én döntöm el."

ajton bejon_1.jpg

Ferencvárosi, lepattant környék volt a cím. Úgy volt, ahogy mondta, bár nem volt meztelen. Az ajtó nyitva, ő ott, frissen fürdött és nedves. Nem tudom, mennyire az én érdemem, és mennyire volt tök mindegy, hogy ki és mit csinál. Azt éreztem, önmagában a letisztázott helyzet izgalomba hozta. Nem volt borotvált, ami nekem - ha egyébként ok - teljesen rendben van. Beleadtam mindent, én voltam a saját nyelvem, úgy jártam körbe mindent. Az izgatottsága rám is átszállt, kifejezetten finom volt. A második orgazmusig csak nyaltam. Először fentre és kintre, majd lentre és bentre koncentráltam. Mindkétszer a számba élvezett, ami sokak szerint nőknél nincs is - dehogynincs. A harmadikhoz két ujjamat használtam. Ujjak fölfelé, egyből visszahajlanak, amint beérnek, és finoman szorítják, amit érnek. Hol lassan, hol gyorsan és erősen, közben a lassú részeknél nyalással rásegítve. Ettől elszállt, a végén lecsengettük az orgazmust, majd egy meggyőző húköszönömmel jelzett, hogy most elég. Azóta írt emailt, hogy napokig tartott a hatás, és kizártnak tartja, hogy ne jelentkezzen máskor is. Felvetette, hogy dugni is kellene. Vele kizárt. A nyalás és az ujjazás bármikor.  

Kielégített nőket!

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kielegitettnoket.blog.hu/api/trackback/id/tr584795724

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lilly-May 2012.11.03. 00:16:44

Hm.. jó történet... tetszik.. nem lesz folytatás? Vagy talán elfogytak a kielégületlen nők?;)

kielegitettnoket 2012.11.08. 22:13:16

Lily-May, dehogynem, lesz folytatás, időm nincs rá - az elképzelt minőségből viszont nem szeretnék engedni. Már csak miattad is lesz folytatás. :)

mitoszkiller 2014.05.27. 12:48:23

gondolom azért nem dugsz, mert abban gyenge vagy, lankadó fasz, gyors elsülés, ilyenek, mert az hogy csak nyalni szeretnél elég szimpla dolog...

mitoszkiller 2014.05.27. 12:52:39

ja a másik meg, hogy vadidegen nőket csak úgy kinyalni, azt sem tudod kiféle-miféle, beteg, rühes gecikurvát, hát nem is tudom, nemes küldetés...
süti beállítások módosítása